Pages

Lirene micelární voda 3 v 1 │ Kosmetika

úterý 17. ledna 2017

Krásný den všem :)
Už mi začíná chybět blogování a to, že jsem se piplala s tím, aby blog vypadal hezky a pak vlastně skoro nic nepsala :D Takže jsem se rozhodla pomalu začít znovu a uvidíme, jak to vydrží...
Pro začátek jsem sepsala recenzi na tuto micelární vodu od Lirene. S micelárkama moc zkušenosti nemám, jelikož jsem kromě téhle vyzkoušela jen Avéne a Biodermu a bohužel Lirene mě moc nezaujala. Více čtěte dále...



Co se týče odličování očního makeupu, tak s řasenkou dost bojuje. Dokáže ji odlíčit, ale raději na oči používám dvoufázový odličovač. Pleť odlíčí hezky pokud nemáte moc makeupu (samozřejmě), ale i tak používám vždy čistící gel, abych si byla jistá, že je pleť opravdu čistá. Zanechává trochu ulepenou pleť, ale nic s čím by se nedalo vyrovnat.
Závěrem bych jen řekla, že jsem ráda, že to byl dárek k pleťovému krému Lirene... Sama od sebe bych si ji asi nekoupila, protože nějak nevěřím micelárním vodám a protože ráda používám často voděodolné produkty, se kterými si tyhle produkty bohužel neporadí :/
Na Vánoce jsem ale dostala micelární vodu od Yves Rocher, tak se můžete těšit na recenzi! :)

2 komentáře:

  1. Tu jsem také kdysi vyzkoušela a nebyla jsem s ní moc spokojená. Jsem zvyklá používat dvě vrstvy řasenky a šlo to dolů hůře. Ráda používám Baleu nebo Biodermu.
    Allmycosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ji vyzkoušela a za mě neee. Mnohem lepší je třeba Nivea anebo modrá od Yves Rocher, ty jsou mé oblíbené :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS