Pages

Bullet journal │ říjen, listopad, prosinec 2017

pátek 5. ledna 2018

Hezký den :)
Jelikož jsem vás ochudila o měsíční přehledy minulých měsíců, tak jsem se rozhodla je jen ve fotkách ukázat v tomhle článku (aby to nějak jako navazovalo na sebe a šlo i vidět, jak se můj bullet journal "vyvíjí"). U prosince jsem měla dopředu nafocený i víkendový přehled a zvyky, které jsem si po celý měsíc zaznamenávala... U všeho bude napsáno i co jsem k vytvoření použila za propisky, nálepky, washi pásky apod. 

Říjen 2017
- Stabilo Boss pastelový zvýrazňovač (fialový), Centropen LINER 4621 F (černý) , Staedtler triplus fineliner (černý) 
- mandaly jsou vystřihnuté z knížky antistresových omalovánek z Levných knih

Listopad 2017
- Stabilo Boss pastelový zvýrazňovač (růžový), Centropen LINER 4621 F (černý) , Staedtler triplus fineliner (černý), Maped Graph'Peps extra fine 0,4 (vínový)
- nálepky jsou z aliexpresu
Omlouvám se za horší kvalitu fotky, o chmurném podzimu se těžko hledal čas na vyfocení hezké fotky za denního světla :)


Prosinec 2017
- Stabilo Boss pastelový zvýrazňovač (modrý), Centropen LINER 4621 F (černý) , Staedtler triplus fineliner (černý), Stabilo point 88 fine 0,4 (číslo 88/51, tyrkysový nápis "december")
- nálepky z aliexpresu, washi páska z papírnictví (i v knihkupectví Dobrovský jsem takovou viděla)

Víkendový přehled, který je dole na fotce jsem používala posledních několik měsíců (hlavně proto, že bylo rychlé ho nakreslit, byl jednoduchý a funkční).




Doufám, že i tak byl článek aspoň menší inspirací a ukázkou toho, jak se dá bullet journal taky vést.
Jako další se můžete těšit na článek o tom, jak jsem zápisník (prozatím Moleskine) připravila na nový rok 2018.

Jaký diář jste si na nový rok zvolili vy? 

2 komentáře:

  1. Krása <3 Ty pastelové zvýrazňovače už si dlouho přeji, tak snad si je konečně letos pořídím :) Těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stabilo pastelové zvýrazňovače jsou moc pěkné, ale dokážou i prosáknout přes papír :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS