Pages

Sobotní tip: pánský motýlek

sobota 22. dubna 2017

Zdravím! :)
Dnes jsem tady jen s krátkým článkem na tip pro vaši drahou polovičku, tatínka, bratra či jiného elegána, který se občas rád vyšvihne. Už to bude nějaký pátek co jsem našla tenhle krásný modrý motýlek a musím se o to s vámi podělit :) No prostě jsem se snad nikdy ještě nenadchla nad kouskem oblečení/doplňku a ještě k tomu to není pro mě :D




Motýlek jsem objevila na stránce postovnezdarma.cz a pokud stránky znáte, tak víte, že to je něco jako "aliexpres" s tím, že tam je taky množství blbin za super ceny a navíc bez poštovného. Na tyhle motýlky jsem narazila když byly zrovna v akci za 75 Kč (a akce stále pokračuje!) a protože výběr je hodně široký, tak mi trvalo snad deset minut, než jsem vybrala ten (podle mě) nejhezčí :) Vybrala jsem tmavě modrý, s bílými puntíky (protože miluju puntíky) a ozdobnými zlatými rohy. Má samozřejmě nastavitelný pásek a jednoduché zapínání. Přítel ho ještě neměl na sobě nikde dlouho, ale doufám že zapínání bude hezky držet celý den. Pokud by vás zaujal a chtěli byste někoho potěšit tak ho seženete na tomto odkazu (klik).

Líbí se Vám na mužích motýlky nebo dáváte přednost kravatě? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše názory a komentáře :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS